Hakan keskimatka 11.5.2019

Hakan kevään keskimatka järjestetään tänä vuonna poikkeuksellisen lähellä Kangasala Jukolan kilpailumaastoa.  Haluammekin tarjota seuroille hyvän kilpailumahdollisuuden heti kauden startatessa Hämeessä.

Kuntoilijoille on tarjolla huippuharjoitus yhteislähdöllä ja hajautuksella. Tuo vaikka koko työpaikkajoukkueesi fiilistelemään yhteislähdön tunnelmaa ja valmistatumaan Jukolan yöhön!

Kilpailun live-seuranta

Hakan kevään keskimatkan etenemistä tulosten muodossa voit seurata livepalvelun avulla. Kilpailupäivän tunnelmia ja kuulumisia voit seurata Haka Suunnistuksen sosiaalisissa medioissa Facebookissa, IG:ssä ja Twitterissä.

Ajankohtaista juuri nyt

Tulokset ja reittihärveli

Tulokset ja reittihärvelit ovat netissä!

Kello 19:35 on julkaistu uudet kuntosuunnistuksen yhteislähdön tulokset, joissa on suoritettu uudelleen laskenta virheellisen ajanottotavan vuoksi.

Kilpailujamme tukemassa

Lähde kanssamme ohjatulle moottorikelkka-, mönkijä- tai vesijettisafarille. Toimintaa luonnossa luonnon ehdoilla jo vuodesta 1999.