AM-pitkä ja -viesti 22.-23.8.2020

Nuorten EM-näyttökilpailut

Valkeakosken Haka järjestää Hämeen ja Päijät-Hämeen aluemestaruuskilpailut pitkällä matkalla (22.8.) ja viestissä (23.8.) Kangasalan Kuohenmaassa.

Lisäksi nuoret suunnistajat antavat kilpailujen yhteydessä näyttöjä pitkällä matkalla (22.8.) ja keskimatkalla (23.8.) syksyn arvokilpailuihin.

Laitahan @hakasuunnistus seurantaan Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa, jotta voit seurata kilpailuiden tunnelmaa!

Nuorten näyttökilpailujen valintaohjeet löytyvät SSL:n verkkosivuilta.

Harjoituskieltoalue löytyy alta ja karttarekisteristä
Harjoituskieltoalueiden läpi kulkevia Roominvuorentietä ja Ahvenjärventietä pitkin saa harjoituskieltoalueella kulkea autolla 16.8. asti. Kilpailuun osallistuvien ja heidän huoltajiensa liikkuminen ao. teillä harjoituskieltoalueella on kokonaan kielletty 17.-23.8. kilpailupysäköintiin tuloa lukuunottamatta.

HARJOITUSKIELTOALUE

kuva: www.karttarekisteri.fi