Suunnistusvuosi 2019

19.12.2019

Seuratoiminnan näkökulmasta suunnistusvuosi on näkynyt erityisesti nuorten valmennusryhmän aktiivisuutena ja menestyksenä. Tämän toiminnan kautta on tietysti kaikille jaostolaisille avautunut hyviä harjoittelumahdollisuuksia ja aktiivinen kilpailu on jatkunut myös ikäsarjoissa.

Suunnistuskoulun noin 60 lapsen osallistujajoukko ilahdutti meitä kesän ajan ja yhdeksi tärkeäksi tavoitteeksi tulevalle vuodelle onkin rakentaa suunnistajan polku kuntoon suunnistuskoulusta nuorten valmennusryhmään ja innostaa myös suunnistuskoululaiset kokeilemaan kilpailemista.

Jaoston talous on olosuhteisiin nähden hyvällä tasolla ja toivotaan, että tulevalle helmikuulle suunnitellut hisu-kisat Pälkäneellä saadaan pidettyä, niin myös tulevaisuus näyttää valoisammalta. Valitettavasti seura- ja valmennustoiminnan kehittämisprojektista (Suunta Huipulle-ohjelma) jouduimme luopumaan vuoden aikana tekijöiden puutteesta. Kiitos toteutuneesta toiminnasta kuuluu kaikille teille, jotka olette toimintaan osallistuneet ja sitä järjestänyt, urheilijoita huoltaneet ja kuljettaneet tai muulla tapaa tukeneet!

Syyskokoukset on pidetty ja toimintasuunnitelma sekä budjetti tullaan päivittämään intranettiin kaikkien nähtäville. Kokouksessa valittiin johtokunta vuodelle 2020:
Aku Virjula pj
Timo Salonen vpj
Pirjo Nieminen
Jarmo Annala
Ulla Ruotsalainen
Heikki HIllo
Minna Aaltio
Timo Huoponen
+ nuorten urheilijoiden edustaja (valitaan erikseen)

Päättäjäisissä palkittiin menestyneitä urheilijoita perinteiseen tapaan:
vuoden miessuunnistaja Aaro Aho